Allied Forces Foundation ponownie zaprosiło członków naszego Stowarzyszenia do udziału w wielkim wydarzeniu sportowym, jakim jest Maraton Piechoty Morskiej, który rokrocznie odbywa się jesienią w stolicy Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej.

 

            Mając na uwadze wszelkie obostrzenia i ograniczenia związane obecnymi i przyszłymi wymogami sanitarnymi, będącymi skutkiem panującej epidemii COVID-19, włącznie
z możliwością odwołania zawodów przez organizatora, pragniemy poinformować, iż ogłaszamy nabór do drużyny weteranów poszkodowanych, którzy wystartują w tegorocznej edycji waszyngtońskiego maratonu. Jednocześnie informujemy że w przypadku odwołania lub przełożenia przedsięwzięcia, osoby zakwalifikowane wezmą udział w nowym terminie bez potrzeby nowych zgłoszeń jeśli potwierdzą chęć uczestnictwa.

 Termin zgłoszeń: 25 czerwca do 05 lipca br.

Liczba miejsc: 5 + kierownik drużyny

Termin zawodów:  25 października 2020 r.

Termin wyjazdu: 22 – 27 października 2020 r.

 

Podstawowymi kryteriami kwalifikacyjnymi będą:

 1. opłacone składki członkowskie; 2. zaangażowanie w działalność Stowarzyszenia

3. czynne uprawianie sportów biegowych 4. kolejność zgłoszeń

 

Zgłoszenia prosimy nadsyłać w postaci skanu PDF na email biuro@stowarzyszenierannych.pl
 
Tomasz Kloc
 
Prezes Zarządu Głównego
Stowarzyszenie Rannych i Poszkodowanych w Misjach Poza Granicami Kraju
ul. Wawrzyniaka 5, 70-393 Szczecin
tel. 791987663, 501164947
 
<< Lista aktualności